Společnost Sony oznámila devět indie her jako součást nové iniciativy pro vývojáře indie, která pomůže zaměřit pozornost na titul, který by jinak mohl být přehlížen.
Společnost Sony oznámila devět titulů přicházejících na PS4, PS5 nebo obojí, které jsou součástí iniciativy.
Podle Sony’s Shuhei Yoshida, cílem je nejen podpora nezávislých producentů na konkurenčním trhu, ale ujistit se, že PlayStation je “nejlepší místo pro vývoj, hledání a hraní skvělých nezávislých her”.
V rámci PlayStation Indies se na PS Now každý měsíc dostane jedna nová indie hra, která bude zahájena Ahoj sousede přichází do služby v červenci.
“Já’m s potěšením formálně oznamuji iniciativu PlayStation Indies,” řekl Yoshida v příspěvku na blogu PS. “S PlayStation Indies doufáme, že se zaměříme na nejlepší z nejlepších indie her publikovaných na PlayStation a celou indie komunitu jako celek. Naším cílem je učinit z PlayStation nejlepší místo pro vývoj, hledání a hraní skvělých nezávislých her.
“Komunita nezávislých producentů je pro budoucnost odvětví videoher stále důležitější, protože vývoj her AAA narostl tak finančně, že velké společnosti těžší riskují, aby investovaly do nových konceptů, které mohou nebo nemusí fungovat. Věříme, že vývojáři se silnou vizí budou i nadále přinášet nápady, které dosud nebyly vyzkoušeny, vytvářejí zcela nové žánry her a rozvíjejí umění a význam videoher..
“I když podrobnosti stále přicházejí, jsme rádi, že můžeme potvrdit, že se nový nový nezávislý titul připojí ke službě PlayStation Now každý měsíc, počínaje Hello Neighbor v červenci.”
Vyhlášené tituly jsou: Carto, Creaks, F.I.S.T: Kované v stínové pochodni, Nebeská tělesa, Maquette, Rekompilace, Červi rachot a Kde je srdce.
Níže najdete seznam vyhlašovaných titulů a další informace o každém z nich.
Carto
Carto je dobrodružství puzzle přicházející na PS4. Z Humble Games byl název vyvinut společností Sunhead Games it’také přichází na PC.
Je vybaven světovým posunovacím logickým mechanikem, ve kterém budete muset ovládat kartografické dovednosti k přeskupení částí mapy. Spojíte chybějící kousky mapy a objevíte tajemné země a odhalíte tajemství. Cestou se setkáte s novými postavami a některé budou potřebovat vaši pomoc.
Tady’s seznam funkcí:
Unikátní mechanik puzzle / průzkumu: uspořádejte části mapy a sledujte, jak se svět mění kolem vás!
Chill out a prozkoumat klidné, ale přesto tajemné země, odhalování tajemství a řešení environmentálních hádanek
Bask ve svěžích, ručně kreslených vizuálech a uvolněných melodiích
Seznamte se s novými přáteli a pomozte jim řešit jejich problémy!
Cesta různými biomy, každý s vlastními postavami, kulturou a jedinečným vývojem mechaniků centrální mapy
Podívejte se na přívěs PS4 níže. Můžete si ji také přát na Steam a Humble Store.
Creaks
Creaks vás najde v sídle, kde uslyšíte “štěkající stvoření” číhající na chodbách. Abyste je mohli vidět, budete je moci chytit pomocí paprsku světla a možná zjistíte, že to, na co se díváte, je obyčejný, každodenní předmět – jako stůl. Toto je jeden z klíčů “herní mechanika,” spolu s tažením pák, šlápnutím na přítlačné desky a manipulací s prostředím s cílem nepřekonat nepřátele. Tyto “posunující stvoření” se nazývají vrzání.
Tady’s více:
Kromě pozorovatelů, kteří se podobají rozzlobeným psům, narazíte ještě na několik dalších – každý z nich s jiným chováním – například na špiona, který kopíruje hlavní postavu’s pohybem. Jen si pamatuj – ne’• Dotkněte se některého z těchto tvorů v jejich animované podobě a vy’Budu v bezpečí.
Celý příběh Creaks se odehrává v podivném panském sídle. Jeho jiná světnost může být na první pohled strašidelná, ale jakmile si uděláte čas na prozkoumání jejích rohů, zjistíte, že’je to docela kouzelné, rozmanité a obývané mírumilovnými ptáky a děsivými stvořeními.
Vrzající dům má pět různých částí, z nichž každá má svou atmosféru a historii. Podkroví, kde pravděpodobně strávíte první nebo dvě hodiny, je nejzákladnější ze všech. Spousta nevyžádaných věcí leží bez úmyslu, aby je bylo možné použít, a protože vchod do zámku je střežen štěkajícími pozorovateli. Na druhou stranu, věže jsou o hlubokém vědomí a mullingu nad vesmírem a nepřítel představený v této oblasti má klidnější vibraci.
Sběratelské obrazy jsou rozptýleny po celém sídle, některé skryté v tajných místnostech, doufáme, že se vám budou líbit lovci trofejí. Tyto obrazy jsou jako okna – objekty, které, metaforicky řečeno, umožňují dívat se mimo velkou jeskyni. Naučí vás trochu o historii tohoto světa, snech, touhách a legendách svých ptáků.
Přidání hudby k těmto obrazům hodně pomohlo, ale stále jsme hledali více interaktivity. Chtěli jsme, aby si s nimi hráči mohli hrát. Takže 11 z nich se stalo hratelnými minihry, ať už jsou to malé hádanky velmi úzce spojené s čím’se odehrává v panském sídle nebo minihra bojující s meči, ve které hrají dva rytíři.
Datum vydání jiné než léto nebylo pro Creaks stanoveno.
F.I.S.T: Kované v Shadow Torch
F.I.S.T: Kovaná v Shadow Torch je a “akční dobrodružství ve stylu dieselpunk” který hraje králíka jménem Rayton, který ovládá ozbrojenou kovovou pěst. Brzy se tato hra uvolní na PS4 a zjistí, že zvířata bojují proti strojům, které napadly svět.
Tady’s synopse:
Seznamte se s Raytonem. Bitevní veterán, který strávil posledních šest let úkrytem poté, co byl ztracen. Přesto, když je jeho přítel unesen Strojovou legií, tato tichá, ale odhodlaná stíhací hlava se vydává zpět do světa na zoufalé záchranné misi. V F.I.S.T. se maso a krev střetnou s kovem, idealismus bude válka s realismem a vyzkouší se víry
Průzkum je klíčový herní mechanismus žánru. Přesto na rozdíl od otevřených světových titulů, průzkumná plošinovka’Oblasti jsou obvykle více vzájemně propojeny ‘pokoje,’ Náhlá změna vzhledu a pocitu vašeho okolí může být otřesná. To narušuje soudržnost.
Je to město plné tajemství. Některá z nejlepších míst v reálných lokalitách lze nalézt pouze průzkumem. Čekají na vás četné skryté oblasti s výzvami pro platformy nebo boje, které vás odmění novými upgrady nebo skvělými sběratelskými předměty za jejich dokončení..
Další informace o hře naleznete na blogu US PS.
Útočiště
Vyvinutý ateliérem Furi The Game Bakers a také přicházejícím do Xbox One, je ko-op adventurní název Haven.
V něm budete žít cestu dvou milenců, kteří utekli na ztracenou planetu, aby zůstali spolu. Budete hrát jako Yu a Kay, pár kdo “klouzat” nad pastvinami zmíněné planety.
Hra má být relaxační průzkumný zážitek, takže není’t protokol úkolů, ale místo toho deník. Pomůže vám zapamatovat si, co je třeba hledat na různých fragmentech planety, ale tam nejsou’žádné “úkoly k dokončení” protože v deníku bude pouze uveden seznam toho, co bylo provedeno a co zbývá udělat pro každý fragment.
Má obrazovku minimálního inventáře, zdravotní stav zobrazený barvou znaku’s energií, jednoduchou tvorbou, bez zbraní nebo stromů dovedností a velmi malým množstvím HUD a UI. vyvíjet se a získávat nové dovednosti, ale hra není o tom, jak se stát silnějším.
Hru lze hrát samostatně a prostřednictvím plynulého kooperace, protože druhý hráč se může připojit jednoduše stisknutím tlačítka na gamepadu.
Haven přichází na PS4 i PS5.
Nebeská těla
Přijde na PS4 a PS5 je Nebeská těla, 2pt Interactive’je nová hra, ve které se ujímáte role kosmonauta, který má za úkol udržovat Zemi’s “nejnovější a nejbohatší věc kosmického inženýrství.” Zahrnuje hru pro jednoho hráče i kooperativní hru.
Tato hra využívá ovladač tím, že používá levý a pravý spoušť a analogové joysticky k pohybu levé a pravé paže. Rovněž budete moci ovládat své nohy pomocí R1 a L1. Všechno ve hře bylo fyzicky simulováno, takže očekávejte, že lana, knoflíky, stroje a vaše tělo budou reagovat na nedostatek gravitace, což také změní způsob provádění triviálních úkolů.
Využívá také PS5’s řadičem DualSense, abyste si mohli vyzkoušet “hmotnost, struktura, hustota, energie a vibrace” každého nástroje, zařízení a povrchu.
Tady’s více:
S adaptivními triggery můžete cítit:
Objekty sklouznou z vašeho sevření, jako jsou lana nebo váš partner’s zoufalými prsty
Hustota objektu’znovu uchopení. Například kovové lešení se bude cítit chladno a tvrdě, zatímco vesmírný oblek se bude cítit měkce a pískavě
S haptickou zpětnou vazbou’Naučím se rozumět tomu, že v prostoru tvůj smysl pro dotek znamená všechno:
Cítíte, jak se loď šíří svými kostmi, když prochází hrubými vesmírnými troskami
Při zavírání dveří pod podložky ucítíte, jak zaskočila páka
Cítit strašnou ztrátu všech pocitů, když je vaše tělo zameteno do nekonečné prázdnoty
Datum vydání nebylo uvedeno, ale hru si můžete prohlédnout níže v přívěsu.
Maquette
Maquette je logická hra, ve které odhalíte “vzpomínky na mladý pár v lásce.” Hádanky pocházejí z “magická pravidla” herního světa a jak je vyřešit, nemusí být zřejmé. Někdy budete muset přemýšlet o tom, co dělá herní svět odlišným od skutečného světa a jak vám rozdíly pomohou vyřešit hádanku v “tak, jak by’být možné v reálném životě.”
Hra obsahuje také vyprávění, které vás vezme na emocionální cestu “láska, ztráta a přijetí.”
Rekompilovat
Rekompilace je hra, ve které budete jako vnímající virus prozkoumávat, bojovat a proniknout do digitální krajiny. Vaším cílem je utéct a pokusit se dostat do Mainframe. Konečným cílem je dosáhnout sapience a “přinést první technologickou jedinečnost,” jak na tom závisí lidstvo.
Hra přichází na platformě PS5 a zahrnuje platformování, boje s třetími osobami a environmentální hackerské hádanky. Máte na výběr, zda jít nebo ne “hořící zbraně” nebo hacknutím nepřátel, aby je obrátili proti sobě. Prostředí je také hacknutelné a některé věci (například zamčené dveře) mohou být potlačeny, převráceny nebo zcela deaktivovány.
Hra’Celý příběh se odehrává během jedné sekundy, ale uvnitř virtuálního světa, “čas je vnímán jinak.” Takže, když prozkoumáte Mainframe, vy’Nejprve zjistím, proč existujete, co jste byli naprogramováni a jak vaše rozhodnutí ovlivní budoucnost.
Přichází také kompilace Xbox Series X a Pára.
Funkce
Progresi metroidvania kombinovaná s jedinečným systémem vyprávění větví.
Řada futuristických zbraní a super poháněných schopností, včetně jetpacku.
Intenzivní a inteligentní boj
Pronikněte do obvodů životního prostředí, logických bran a dokonce i nepřátel.
Více zakončení v závislosti na stylu hry.
Obličejové kolosální entity blokují vaši cestu ke svobodě
Reaktivní zvukový doprovod puchýře elektro.
Kde je srdce
Kde Heart Is, přicházející letos v zimě na PS4, je vyprávěcí adventura od Armature. V ní se hlavní postava Whit ztratí v jeskyni a může’nenajdu cestu ven. Když ztratíte, vzpomínky na jeho otce vytvoří nový prostor k prozkoumání a linie mezi nimi “beton a představivost se společně rozostří” jak prozkoumáváte Whit’s minulostí a budoucností.
Postavy ve hře přijdou jako formy minulosti i budoucnosti a jsou vaším spojením s příběhem.
Výběr provedený ve hře bude důležitý a bude mít smysl pro konečnost. Tato rozhodnutí se časem sčítají “zcela odlišné herní cesty a výsledky pro postavy,” a vyhrál’nebude možné je všechny vidět v jednom přehrávači.
Například hlavní postava’bratr, Sege, má místo, kde se snaží uniknout konfliktu a vy ho zde budete moci postavit. V této situaci si budete moci vybrat, jak Whit odpoví svému bratrovi a vaše odpovědi pomohou určit, kde ho nakonec najdou žijícího, – každá určí velmi odlišnou verzi muže, kterého se stane.
Vy’Budu Whita sledovat od dětství až do jeho soumraku a zjistím, co se stane s jeho dětmi.
Červi rachot
Poslední hra franšízy Worms, Worms Rumble, přichází koncem letošního roku na PC, PS4 a PS5..
Ve vývoji v týmu Team17 je tato hra akční hrou pro více hráčů v reálném čase a tentokrát se červi pohybují rychleji, což vám umožní “válet se kolem arény vysokou rychlostí,” provádět skoky na zdi a vyhýbat se.
Červi budou mít vytrvalost, která se bude odvalovat, když se budete houpat nebo skákat ze zdi, takže se budete muset občas zpomalit, abyste obnovili výdrž..
Hra podporuje multiplatformní multiplayer, takže si budete moci vychutnat zážitek online pro 32 hráčů s ostatními.
Worms Rumble bude vydán se třemi herními režimy: 32 hráčů Deathmatch a Last Worm Standing a Last Squad Standing, které obsahují deset týmů tří hráčů bojujících proti němu.
Pro více informací klikněte na odkaz.